September 18, 2009

Salam Aidilfitri

Hampir sebulan dah kita berpuasa, lusa dah nak raya...huhuh...kejap je masa berlalu sekarang nie...So, dikesempatan nie, ak nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri untuk semua kawan2 ak...kawan sekolah rendah, menengah, teknik, matrikulasi, USM. kawan2 forum, (Drama Republic, cyber12, ikimonogakari-fanclub)) Facebook, Friendster and rakan sekerja(sapa? pusing2 depa kawan uni ak jugak...kui3)
To all my friends, ak mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki....halalkan segala makan minum, utang (kalo sket, kasi la halal, kalo banyak, nanti tuntut okies..=p)....mintak halal jugak ilmu dan nasihat korang kat ak slama nie....i really appreciate it....
Ak nak ucapkan gak selamat hari raya kat boss ak a.k.a my main supervisor, Dr.Nasriah, my co-supervisor a.k.a my informal advisor, Pn.Faten, UNESCO employability study team and my social computing group...wahhh, banyak pulak ucapan...kalo dpt wat ucapan kat tv nie, maunyer pengacara tu hangen dengan ak....panjang berjela nak bagi ucapan...kekekeke~
Ok la...tu jer la...Xdak idea dah...ngee~..again, selamat hari raya untuk sumer kawan2 ak...huhuhuh...ramai kawan nie, tapi xder sapa ke nak hulur2 (duit raya)untuk student macam saya nie? wiwiwiwiwi~

2 comments:

lavender said...

salam aidilfitri...maaf zahir bati...kirim salam kat mak ko ek ;p

chekjah said...

kirah....
selamat hari raya...
ampun maaf dipinta...
merahnye mak ngah dihari raya..hehehee
cantik!!..
kim salam kt mak kirah ek..