May 7, 2010

Your Order has been successfully shipped ^^

10031017 

Yay!!!! Finally, dorang shipped out my order…wahahahaha….the most precious gift from me to myselfonion13 …..hehehe….ak order “barang” tu bulan april, baru hari nie dpt confirmation email kata dah shipped out…yipeeee!!! apakah barangyer? of course la latest single Ikimonogakari – Arigatou-…hehehe…walapun xlah murah sangat, tapi when it comes to Ikimonogakari, no one can stop me…even my mother…sori mak….huhuhuh…

it worth to buy..walaupun ada 2 single je…1 arigatou, and another 1 tu instrumental of arigatou, as i said, it worth for me….miahahahaha…kalau leh, nak je ak beli semua album and singles dorang tu, tapi apakan daya, duit xde lagik….tp once ak dah keje nanti, that will be the first thing yang ak akan beli dengan gaji pertama ak…DEFINITELY!!!!!onion38

so to speak, album nie akan menjadi “pencetus” ak utk studi…(konon je…)ada ke xde album, studi mode ak depend pada mood ak…kui3….tp apa2pon, they all always be my favorite…no matter what…hahaah….onion16


 

No comments: