July 29, 2010

Macik ohhhhhhhhhhhhhhhh macik!!!!

computing_stress

ARGHHHHHHHHHHHHHHHH…. What a DAY!!!Dah janji awal bulan, bla nak confim balik je, tiba2 je schedule depa dah penuh!!! macik tau kah betapa lama sya perlu tunggu sampai lepas raya tu untuk buat interview lagi sekali, nak analyze data tu, nak interpret pulak data tu…macik tau kah? tau kah? saya rushing, dah la system terbengakalai!!!!tensyennya…….salahkah ak jugak? xtau,xtau…ak xleh nak berfikir secara rasional sekarang…yang ak tau, nak marah je…onion18

awal bulan ri tu ak dtg nak buat appointment, dia cakap xpe, akhir bulan nie ok, boleh la nak buat interview…at last, tadi ak call, boleh plak macik tu cakap depa tu suma ada aktiviti sampai lepas raya….macik, saya dah book awal2 macik, saya nak interview anak2 yatim tu awal bulan 8, tapi kenapa macik tak tulis dalam event planner macik…apa macik igt macik robot ke? boleh igt semua aktiviti…tolong la macik, bukan saya tak berjanji, saya dah janji, saya pg sana, buat appointment, tp apa yg saya dapat, langsung tak dapat apa…apa nie macik….macik tau x betapa pentingnyer interview nie utk saya…interview nie dah macam masa depan saya….macik ohhhh macik, kenapa la macik…….bila saya nak buat interview waktu petang, macik kata depa ada kelas, tak mau diganggu, abis tu, bla saya boleh buat lagi? apa macik igt saya pnya masters study nie infinity kot, takde expired date? macik, kalo saya delay interview, maknanyer delay la thesis saya, bila thesis saya delay, delay la development system sya, bila sumenyr delay, sudah pasti la graduation saya pon delay macik….

tensyennya!!!!!!!!!!!!! apa nak buat nie? onion60

No comments: