March 7, 2011

Missing him, him & her ;(

792pxikimonogakarikimig

Ini la cinta hati saya

♥~Mizuno, Kiyoe & Hotaka~♥

Menunggu bulan jun itu sangat lama onion17 saya rindu kan suara kiyoe buat persembahan…walaupun lagu tetap sama, tapi setiap persembahan ada kelainan yg dorg tampilkan…saya rindu pada harmonica hocci yg sentiasa merdu….dan saya rindu pada kegirangan yoshi atas pentas….wah, summary yg sya dpt buat, saya rindu mereka….lamanyer nak tunggu dorg abis bercuti bulan 6 nie…semoga bulan 6 nie, dorang akan release album baru…berapa pon saya sanggup bayar…waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa……cepat la bulan 6 supaya saya dapat hiburkan hati saya….dan di masa yg sama, saya mahu masa lambat berlalu sebab research saya banyak lagik tak siaponion34

 

Ini sebahagian dari koleksi video dorang yg ada dlm lappy saya

image

 

image

image

Nie koleksi peribadi yer….ini yg softcopy la…yg hardcopy…hmm, maksud saya album dorang, ada 4 kesemuanyer…hihihi…saya memang die hard fans….sangat amat die hard fans…segala tentang mereka saya tahu, cuma dorg je tak tau pasal sya…hihihihi…onion47

No comments: