May 29, 2011

3 sisters

no_photo

Its nothing to do with my personal life pon..Muehehehe…Its about my fave Korean drama series…mesti lepas nie, ak akan miss banyak episodes since I got double commitment…my career & my research work…wohooo, my career gitu…It was a long time since mak hepi yg teramat….2 yrs back bila ak dpt offer letter utk sambung belajar…Yer la kan, mana la tau, kot2 apply kena reject ke, banyak je possibilities utk kena reject..yer la kan, cs-usm, sangat high standard…biasa la tu…..ooopppsss…..Tapi, itu la hakikatnyer….No one can deny it, selain high standard, ada jugak double standard, and it sooooooooooooooooo obvious….(semoga takde sesapa gugel double standard cs-usm la ek…hahahahha)….

Takmo cakap banyak2 la pasal cs-usm, walau apa pon, dekat situ la ak gain experience, knowledge, *weight* selama 4 tahun ( 3yrs degree + 1 yrs working)…ak bukan extend yer…Alhamdulillah, ak managed utk habis degree ak on time, but, masters ak, for sure la not on time…tapi pape pon, end of this yr, ak akan wrap up everything….cant wait any longer dah…penat belajar lama sangat…hahaha….

The day after tomorrow, everything will be slightly different to me….starting from next week until mid of october, im going to be busy with my ‘classes” and “researches'”…..too many things to be done, too many unfinished job awaits me….hahahah….semoga ak dapat bahagi masa sama adil, supaya dapat balance class & research…Whatever it takes, research will always be my priority, but, for this few weeks, I need to settle down with my class first, then I can focus on my research work, InsyaAllah…I believe, nothing is impossible, because the word “impossible” clearly said that I-M-POSSIBLE! So, everything seems possible & achievable, the only matter is time…hehhe…Semoga urusan dipermudahkan Allah…

Alamak, dah larik topik sesangat, mula nak citer pasal 3 sisters, lain plak yg ak citer….heheh…akan ada sambungan, terasa nak review citer 3 sisters nie la…hahaha….onion48

No comments: