February 12, 2009

me..blogger?

blogger?alamak...sejak bila minat blogging nie?aku pon tak sure...mybe sebab ramai members yg dah active blogging, aku pon terpengaruh...nie le org kata pengaruh rakan sebaya...ahaks...

actually, aku buat blog nie sebab nak keep updated dengan members teknik ak especially those yg class 4/5 elektrik 3...ak plan nak buat gathering july/aug nie...tapi aku rasa tak ramai yg boleh join sebab time tu mesti le dorg sume dah start sem baru (sapa yg masih bergelar student)...for those yang dah keje, jgn nak bagi alasan ekk....

Attention ex-student 4/5 elektik 3 batch 02/03 :
aku bercadang nak buat gathering utk kita2 aje....so hopefully hampa sume leh le join...
since aku yang cadangkan, soi`ll try my best utk plan 1 gathering yang memorable(insyaALLAH)....
sapa2 yg dpt message friendster aku tu, respond la ekk....so ak blh le fikirkan plan yg seterusnye....

P/S :tolong le isi poll kat sebelah tu,so that aku blh tau bila nak wat...onegai shimasu (^_^)//

so, jumpe lagi di lain post...daa~

No comments: