November 17, 2010

-Diam-

curhat-diam

SV: Co-sv cakap you yang salah. Dia dah cakap dekat you, tapi you yang tak paham. On that day, dia kena flu, so dia tak dapat dengar berapa kuat dia yell to you.

Me: –Diam-

SV: Dah la, jangan merajuk lama2 dengan dia.

Me: Diam seribu bahasa!

 

Haizz…bila dia tetap salahkan aku, xde feel ak nak baik2 dgn dia lagi…ak tak kisah kena marah dengan dia, dia nak cakap kuat2 pon, i dont mind, tapi not in front of people…saya masih ada harga diri, kena tengking depan orang ramai, apa dia igt aku nie xde perasaan kot…sampai sekarang, ak tetap takleh nak maafkan kesalahan dia tu…marah ak depan orang ramai, yet masih nak salahkan ak…what the frog btol….

Maaf la co-sv, lepas nie, apa2 pon, you`ll be the last person i will update my work….saya dah besar, tapi kalau co-sv masih anggap saya nie budak2, takpe la…saya tak kisah…saya takkan tunjuk perasaan dekat co-sv, saya akan layan macam biasa, tapi utk sebaik dulu…hmm, mungkin susah lah…apa yang jadi hari tu, masih saya terasa….dan, bila2 pon, kalau pon saya dan orang lain tau co-sv yang salah, tapi macam biasa lah, co-sv akan claim co-sv sentiasa betul…betul tak? seolah2 macam apa saja yg co-sv buat all the time btul….hmm..saya pon tak tau nak kata apa…takpe la…untuk sekarang sampai saya hntar thesis saya, saya akan sentiasa mencuba terbaik utk baik dengan co-sv walaupun saya tau, hati saya sangat sakit hati, tapi memikirkan thesis saya yang tak siap2 lagi, tak boleh la nak memberontak…huhuhu….saya terima saje keadaan itu, tapi once saya dah hantar thesis….thanks for everything co-sv…. :(

No comments: