November 14, 2010

Oh Malu!

tears

Oh, bagai tak percaya jer…itu la kali pertama saya nanges depan supervisor saya…..huhuh…Malunyer…tapi, hakikatnyer pada ketika itu, saya mmg xleh nak tahan2 dah air mata tu….tapi nasib baek la saya masih mampu bercakap, kalo la saya teresak2, maunyer sv saya tak senang duduk….

Jumat lepas adalah the worst bad day in my whole life!!!! walaupun dah jelas & nyata bukan salah sya, sya tetap kena marah dgn co-sv saya jugak…saya terlalu baik dgn mereka yg patut saya buat baik, tapi bukannya mendatangkan untung, menyusahkan ak lagi ada la.!!!!onion12  tak pasal2 ak kena marah depan orang ramai hari tu….malang sungguh nasib saya hari jumaat lepas…saya dibuat macam sya nie berhati batu, xde perasaan, sedangkan bukan salah saya…di kala saya sdg pms + oversensitive yang amatlah sensitive, ada gak manusia yang pentingkan diri sendiri….please la….I knew it wasnt my fault, tapi macam biasa, nak tutup salah sendiri, orang lain yang dipersalahkan….ok fine, tak kisah kalo nak salahkan aku, tapi agak2 la nak marah ak dpn org ramai..apa igt ak nie tunggul ke? xde perasaan malu kena marah?

Yer co-sv, saya memang kecil hati dengan anda…sangat kecil hati…saya tau saya perlu hormat anda, tapi bila saya diperlakukan seperti hari jumaat lepas, mana saya nak letak rasa hormat saya dekat anda? saya bukan budak umur 10/11 yang anda boleh marah sesuka hati, saya dah 24 dan boleh berfikir secara waras, apa yang betul & apa yang salah…jangan la nak marah ikut dan & langsung tak pikir perasaan orang lain….onion10 ng

Yer co-sv, saya tau anda byk pengalaman, tapi byk pengalaman anda, tak semestinya anda sentiasa betul…selama nie saya hormat anda, tapi kejadian hari jumaat itu btl2 mengubah persepsi saya pada anda….baik saya pada anda, perlu ada batasnyer….saya tau, baik mana saya pon, kalo saya buat silap sikit pon, anda tetap kata saya buat kesalahan sebesar gajah….xper la co-sv, saya hanya perlu bersabar sampai June tahun depan je….saya pon penat melayan kerenah anda….bukan saya hndak biadap, tapi bila saya dimalukan di depan org ramai, walaupun sgt jelas & nyata ia bukan kesalahan saya, sya perlu tahu limit saya dengan anda…..onion44

yer co-sv, beri saya masa utk ilangkan perasaan –ve saya pada anda atas kejadian hari jumaat lepas tu….ia masih berkesan di hati saya smpai sekarang….setiap kali saya igt ayat anda itu, pasti mengalir air mata saya…sbb, sepanjang 24 tahun saya hidup, tak pernah sekali pon saya dimalukan di depan org ramai mcm tu, dan tahniah, anda la org pertama yang berjaya melakukannyer! onion119

No comments: