March 29, 2012

Accepted…but

Salam,

Berhari2 menunggu & baru hari dapat result paper yang dihantar ke ICCIS 2012. Instead of paper presentation, saya cuma dapat jadi poster presentation. Honestly, saya agak kecewa sbb paper nie agak crucial untuk masters saya. Tapi, mungkin silap saya sama sbb buat paper nie last minit & tak sempat nak proofread and check formatting. Feedback yang saya dapat pon agak so-so, so, hari nie mood saya pon so-so je.

 

image

Wah, sangat half-hearted untuk pegi. Walaupun saya tahu saya akan gabra gile2 ukt present if dapat present full paper, tapi at least, paper saya ada dalam proceedings. Ntah la, mahu jumpa sv & tanya semula, boleh tak kalau nak withdraw je. Nak je hantar ke conference lain. Saya mahu paper saya ada dalam proceeding, bukan sekadar poster. No No No!

No comments: