September 7, 2010

Aidilfitri datang lagi ^^

aidilfitri11

Selamat hari Raya Aidilfitri untuk sume kawan2 saya masa Tadika Kemas, SKMH, SMKDHMNA, Teknik Tarp, KMPh & USM. Ramai sangat kawan2, tak boleh nk list kan, so saya ucap secara random jer la eh.

Maaf zahir batin dan semoga aidilfitri kali nie memberi makna kepada sume ^^

Yang nak balik kampung, hati2 masa drive, kot iyer pon, jgn la speed sgt, x lari yer kampung, cuma sampai lmbt sket je

Yang tak balik kg mcm sya nie, selamat hari raya di rumah sndiri eh, kalo ada free time, datang la umah saya.

Utk supervisorS & lecturerS yang saya sayang, selamat hari raya, Maaf zahir & batin.

Utk ISers, we`ll meet again after raya and be ready for the raya “party” ( mende la raya party, ish3)

Khas utk pacik saya yg kat Klang tu, meh la duit raya, jangan kedekut sangat…..ngn anak sedara pon berkire duit raya..apa daaaa ;p

No comments: