September 26, 2010

Downgrade

downgrade 

Backup data – Checked

Download Windows XP + crack – Checked

Download driver utk lappy – mengarut!!!!!

Aghhh…..Saya nak downgrade lappy ke Windows XP, tapi kenapakah sume driver hanya Vista compatible…adakah saya perlu upgrade ke Windows 7? adakah upgrading boleh menjamin system utk research saya akan jalan?adakah? adakah? Oh tidak, saya perlukan XP utk sya terus ber”research”….dah la lama terbengkalai, bila time nak configure je msti ada problem dgn Java environment…WTH!!!!

Baru plan nak jimat duit, kena plak hantar p kedai format…baru plan nk format sndiri..apa punya kejam la lappy nie…i have no choice, kena bagi dekat expert utk proses my lappy…melayang saving lagik….aduyaiiiii….saya sudah penat…penat…penat!!!!!

saya mahu habiskan master saya cepat2! saya mahu kerja, kerja, kerja…saya mahu duit, duit, duit…saya mahu cuti, cuti, cuti…dan saya juga mahu kawin…kawin..kawin….miahahahahaah!!!

No comments: