September 17, 2010

Photoscape-ing ;p

Image0703

Nie 2nd chocolate cake yang saya buat before hari raya. unfortunately, bukan utk saya…saya dapat “order” dari my supervisor…dia suh saya buat 1 cake for her….Tadaa, nie la hasilnyer…balik je dari hantar cake, terus ak demam terkejut…hahaha…tak2, demam btol punyer sebab tonsil bengkak…boleh plak demam time raya…makan harus la tak rasa apa langsung, tapi ak telan jugak..kalo orang tanya sedap tak, iyer kan saje, padahal memang tak rasa apa…huhuhu

 Image0701_1  Apa motif letak gambar sendiri? hehehehe….adakah saya nampak kurus? sebab ramai cakap kat saya “ sekarang dah kurus lah..” …awww, terperasan sekejap…adakah btol saya nampak kurus? atau ilusi baju semata? hahahaha…hakikatnyer tidak yer…berat saya masih sama…mungkin kurang la sekilo 2, tapi saya tetap macam tu jugak…idok la kurus sgt, idok la gumuk sangat…hahahaha….sya tak tau bila saya akan jadi cekeding…tapi saya pasti, itu tak mungkin berlaku sebab sya memang bersize besar…huwaaaaaaa……

Image0707

Nie plak ak sempat snap masa dalam bus nak ke Klang…kuang jaq sungguh letak kaki kat cermin…dah tau bas tu stop kat R&R, tak reti2 ke nak letak kaki kat bawah…BIADAP!!!!! ak rasa macam nak p nek bus tu pastu patahkan jari kaki manusia tu…takde adab sopan langsung…agak2 la nak letak kaki pon…budus….akibat tidak puas ati, ak nak gak tau spa pnya kaki busuk yang letak mcam tu…baru la ak tau, bus tu dipenuhi dengan pak2 arab….dan kaki busuk tu pon milik pak arab…dah la pakai jubah…duduk plak macam tu…BODOH!!!! kalo rasa x selesa nak naik bus, you can take flight instead of bus….menyampah btol ak org biadap….

Ok, sekian. (motif entri nie, selagi lagi saya mengantuk dalam lab. DAMN!!!!)

No comments: