September 1, 2010

Ini sangat mengilakan!!!!!

Hotaru_no_Hikari_2

Oh tidak, ak sangat jarang untuk excited, tak reti bersabar, ulang2 kali check update dengan pacik google….This drama driving me crazy!!! Totally 100% crazy……OMG!!!!

Regardless anything, this drama already become my priority….hohohoh…..starting dari hari khamis, a day after citer nie air di Jepun, ak terus tanya pacik google, ada dah ke yg upload/streaming/ did the recap of this drama….I am totally addicted….please….kenapa smpai mcm nie? selalunyer ak akan tunggu smpai finale + proper subs, baru la akan start mendonlod, tapi tidak kali ini….I managed to watch epi 6, 7 & 8 w/out english subs and guess what..I kinda understand the plot….konon….anyway, a BIG thanks to TVAddict  for the great recap for each episode yang ak xdapat nak tgk w/ eng subs…..not to forget, credit goes to Channel official aku ;p starting from episode 1 up to epi 8…hiks…..x kisah la xde sub pon, yg penting ,ak nak tau apa yg berlaku utk setiap episode and I dont want to miss any single plot pon….hehehehe….

Im not good at reviewing the drama, but I will try my best utk review the whole drama once drama nie dah abis yer…utk masa skrg, too many plots sgt…..love rival la, apa2 lagi la….ah, x kesah la, yg penting, buchouu!!! Im SO in LOVE with you…..Ahomiya, you can take seno-san if you want and please pass buchou to me…hahahaha…..gile ah!  

2008424134631.21203206

Is he hot? hohohohoh…..onion36

No comments: