October 14, 2010

Adakah saya bermimpi? TIDAK!!!!

 

kdvd

<<abaikan makhluk pink di kiri yer, depa suka sebab makhluk itu dikatakan comel!erkonion41 >>

I am so damn excited ketika baca email dari Miss Hiroko.Shut up! She will send iki`s BEST selection album to me! OMG!!!! Di kala ak sangat ingin kan album ini, miss hiroko datang hantar email berserta berita gembira!!!!

Tidak percaya? Ini buktinyer!

image

Hadiah saya yang tidak seberapa dibalas dengan album ikimonogakari! WOW! bunyinyer sangat happening! ah, x kisah le apa org nak kata, yg penting email ini sangat mengujakan saya walaupun saya tau saya kena kejar deadline utk masters saya.xpe, put it aside sat, mari bergumbira dengan email ini! tidak sangatlah saya tahan bersabar! menanti album yang saya memang nanti2kan selama ini! DOUBLE TRIPLE HAPPY!!!!!onion16 onion47 onion51 onion56 onion67 onion73

 

P/s- I`ll never stop loving them. Im so obsessed with them. No one can stop me! Ikimonogakari now and forever!

No comments: